Sibelinannesi1 [silindi] iyimiş canım benimde çok başım ağrıyor dewamli ne yapmam lazım sizin de öylemi
[silindi] Sibelinannesi1 ağrıyordu geçen hafta 2 gün arka arkaya. Normalmiş hormonlardan. Bol su iç ve karanlık bir odaya yat dinlen. Hiç telefon, Tv falan uğraşma onlarda tetikler
Sibelinannesi1 [silindi] öyle yaptım da geçmiyor cnm yaa mahfoldm biratnede kızım var yanaklarından öper oda aksi biraz 🥰🥰💙💙
[silindi] Sibelinannesi1 bilemedim ozmn :( bende hemen geçiyordu uyuduktan sonra. Onuda benim için öp bakalım 😚
Dilrubalida Herkese tesekkur ederım🌸 ama malesef bir tahmınde dahı bulunamadı doktorum henuz cok kucuk ve erken dedı bır ay sonraya kaldı. Elbette saglıklı olması tek temennımız fakat merak etmıyorum dersem yalan soylemıs olurum 😁❤️