aylin08166 Hahahh12 12.haftada çıkıntı fazla dedi 14.haftada çıkıntı içe doğru gömülmüş dedi gösterdi bebişim yani
Momy25 https://resmim.net/i/f0aaf836-0add-43fb-9b58-4729fb2345ed.vZE0n Banada tahmin yapabilirmisimisiniz😍
Sibelinannesi1 [silindi] hakkımızda hayırlısı yaa eli ayağı düzgün olsun da sağlıklı yeter ne olursa olsun 🤰🤰🙂🎈
[silindi] Sibelinannesi1 Aynen 😊 ama bilmek ister insan, Alışveriş yaparken cinsiyetine göre edemiyoruz yoksa. Sadece Beyazda almak istemem 😂
Tutkum Bize 13. Hafta da erkek dedi 16 da kız olabilir dedi yani karışıklık 🥰🤗sağlıcakla gelsinde 21 de bakalım ne olacak
[silindi] Tutkum Bugün bende Devlete gittim ve Özelede gittim ikisindede göstermedi sıpa. İyice kendine çekmiş bacakları. Haftaya Özele çağırdı yine 16 hafta oluyorum, ozmn inşallah gösterir
Sibelinannesi1 [silindi] iyimiş canım benimde çok başım ağrıyor dewamli ne yapmam lazım sizin de öylemi
[silindi] Tutkum Benimkide yine göstermez ise Detaylı ultrasona bırakıcam o işi 🤗 orda kesin belli olur