Rmeysaik Nuriye41- benimki 19 haftalık hala göstermiyor 😃 Bacak arası boş dedi ama net bir şey söylemedi detaylıyı bekliyorum artık cinsiyet için
rukiyyee Nuriye41- genelde kızlar gizliyo ama bazen nazlı erkekler de olabiliyo ama erkek nadir oluyo 😂
Dilan9280 Nuriye41- canım kendini göstermiyorsa kızdır büyük ihtimalle bende 15 haftamda gittim özellikle cinsiyeti için ama malesef bizim nazlı kendini göstermedi 😊
Dilan9280 ozlemak42 canım özelinde gitsen yine aynı ben özelde Muayene oluyorum Allah nasip ederse doğumumu da özelde yapıcam yani kendini göstermedi doktorum baya uğraştı ama malesef sonradan öğrendik bizde minnosumuzu😇
ozlemak42 Dilan9280 demek istediğim aslinda baska doktora sadece cinsiyet için gidince söylüyor kendi doktorumuz soylemiyordu ☺️
Busraseda Nuriye41- bende 20 haftada öğrendim sizin gibiydi aynı hiç göstermedi özele gittiğim halde detaylıca öğrendim kız olduğunu 🥳
Ddmbcglu Nuriye41- bendede tam anlamıyla hiç göstermemişti ayrıntılı ultrosona kadar ama doktor durusundan falan daha 12.haftada kıza benziyor demişti her seferinde sordugumda sizr hiç tahminde bulunmadı mı
Mavi0158 Bende özele gidiyorum 16.haftamda göstermedi bi türlü kendini şimdi 18im haftaya ayrıntılıya gidecem o zaman öğrenirim inşallh 🥰
Dilan9280 ozlemak42 anladım yani onu bilemiyorum benimki göstermiyordu cunku doktor naptı etti yok dedim suanlık kalsın bidaki kontrole gittiğimde öğrendim ben
EsraKMR Nuriye41- Bana 12 de erkege benziyor demişti ama %55 lik bi ihtimal vermişti 16. Haftamda kız dedi %90 2gün önce detaylı ultrasona girdim yani 20. Haftam kız dedi doktor bu sekilde benim ki cok hareketliymiş o yüzden göstermiş olabilir
Hatcik2000 Nuriye41- cnm evet erkek normalde erken tespit ediliyo ama o genelde özelde oluyo çünkü devlet hastanelerinin ultrason cihazı iyi değil sende biliyorsundur kismen😊
irorkay Nuriye41- ben Hatcik2000 ben özele gidiyorum canım 12 de falan hep yan dönmüştü 16 da da öyleydi. Gün içinde 3 kere baktı doktorum ancak 3. De dönmüştü 🤣🤦🏼♀️
yazzz07 Nuriye41- vala benim doktorum 12+4 de kesin kız olacağını söyledi :)) hatta emin olmasaydım söylemeZdim dedi. Bana da çok erken geliyor hala ama