Benim doğumumda görümcem ile eşim yanımda kaldı bunlar günün stresinden 12 de bi uyudular sabah 7 de falan kalktılar. Her işimi ben halletmiştim 😁 uyandırmadımda . 2. De yalnız eşim gelecek yine uyur babiş herşey yolunda giderse inşallah. 9 ay o taşıdı ya baba yorgun 😂😂😂😂