anesyk sezaryen olacaksanız kesinlikle yanınızda deneyimli birisi olsun yoksa çok zorlanırsınız çünkü kasılmalar gaz sancıları epey yoruyor bi de bebekle ilgilenmek zor olur hatta hem eşiniz hem deneyimli birisi olması en iyisi, ben sezaryen doğum yaptığım için deneyimim bu şekilde normal doğum olursa bilemiyorum…