selamlar, ben ahmet yavaş’ a gidiyorum. acikcasi basta hic bilmeden, ilk buldugum randevu diye gitmistim ama cok nazik ve sabirli bir doktor oldugunu gozlemledim. herseyi panikletmeden ancak oldugu gibi anlatiyor, nasil ilerlenecegini de soyluyor. kendisinden memnunum. bir kac kere bana uygun randevu bulamadigimdan batibahat’a gittim ama bht’yi ozellikle kalabalik olmamasindan oturu tercih ediyorum. atakent’te oturanlar icin de bazi sitelerin anlasmalari var, ona gore muayene fiyati degisebiliyor.