pink_dream25 ya merhaba ben neslihan hanıma gidiyordum kendisi iyi biri ancak benim zorumla bişileri söyluyor gibiydi ben çok panik bi insanım doktorum benimle konuşssun istiyorum neslihan yanımdan selda hanıma geçersek kendimi ihanet etmiş gibi hissediyorum 😂 hastaneyi çok beğeniyorum ama sırf bu yüzden biruni hastanesinde nadide hanıma gittim 17 haftalık olcaz hala doktorumuz yok 🥲