karekedi Ben de gebeliğimin başında kahverengi akıntı sebebiyle hem hap hem de haftada bir iğne vuruldum. Üç hafta önce bıraktım ilaçları şimdi 13+3 teyim. Kullandığım sürece bana yan etkisi çok oldu şişkinlik, kabızlık, sarhoş gibi dolaşma, sinirlilik gibi ama bebeğimi gördüm ultrasonda gayet hareketli kıpır kıpırdı. Daha önce hamilelik boyunca kullanan arkadaşlarım oldu turp gibi çocukları var şimdi. Ben beş hafta kullandım. Kendini yorma, evde olduğun sürece ayaklarını kaldırıp yat, mümkünse hiç ev işi falan yapma. Umarım huzurlu mutlu hamilelik geçirirsin.