karekedi korkma canım hamilelikte progestan kullanmayan yoktur ben 14. haftaya kadar kullandım Allaha Şükür bitti lekelenmelerim dinlen kendini yorma yükseğe uzanma ayaklarının altına yastik koy... doğunca bebişler yatamicaz nasılsa simdı bol bol dinlen öyle düşün içini rahat tut 😊😊