Merhabalar benim de en son gittiğimde kontrole artık aylık kontrollere geçicez yani 1 ay sonra tekrar gel dedi ama bana 1 ay bana fazla geliyor icim rahat etmiyor nasıldır biseyi var mıdır diye merakımdan iki hafta olduğunda gitsem nasıl olur var mı bu şekilde olan 🙂