duyguars12 daha erken git iki hafta bekleme boşuna ücretsiz kontrol hakkını kullan öyle her gel git dediklerine göre hareket etsek iş yaş..bnm her kontrolde ücretsiz de nst sokup ücret alıyorlar en son kine girmicem dedim ama Dr ona göre bakıyor dedim nst kasılma ve bebek hareketlerine kalp atışına bakılıyor bunu ultrason dada görüyoruz zati kasılma çıksın sorun değil doğum zamanım yaklaştı zati girmeye gerek yok nst ücreti iptal ettirdim Dr oraya çıktım bu sefer sekreter nst girdiniz mi hayır dedim normal kontrole geldim Dr ye sorayım felan sanki bni kontrol etmeme hakkına sahipler kendi isteğimle girmiyorum zorunlu tutamazsın sonuçta kontrolünü yap yeter..sorun çıkarsalardı şikayetçi olacaktım yalan yok