Minigimbenim Benim de düşüktü böyle durumda 3 günde bir kan tahlili alıp değerler katlanıyor mu diye baktı.Yani her gün iki katına çıkması gerekiyor düzenli bir şekilde.Siz de üç günde bir tahlil verip artışınızı takip ettireceksiniz.Bu esnada progesteron kullandırtmıştı.Sonrasında işte bebek tutunacak mı tutunmayacak mı belli olmuyor onu takip ediyorlar.Temizlik yapma,bol bol dinlen,kendini yorma demişti.Şu an 29. haftamızdayız çok şükür.Erken öğrenince gebeliği tutacak mı,oldu mu olacak mı diye bir sürü stres sarıyor insanı