Ysemra Kizlar merhaba akciger geliştirici igne yaptıran varmi varsa dogumu ne zaman kaçıncı haftada oldu acaba
Nadiye123 Ysemra ben yaptırdım 32. Haftada ama herşey yolunda çok şükür şuan doğuma 11 gün var. Sezeryan olacam
Bsmlh hazal1991 benımde 32 H girdim Cumartesi yapılcak suyum az direnç az var dayanır inşallah 37 sezeryan zaten
Nadiye123 Bsmlh erken doğum riskim vardı. Kanamam olmuştu. Gittim hastaneye 3 tane iğne 1 tane serum taktılar.
hazal1991 Bsmlh benim doktorum 32den sonra korkma demişti bana, içinizi ferah tutun, İnşallah sağlıkla ve zamanında gelir bebişiniz ☺️
Nuray23 Bugun oldum 3 tane. 36+1im dun kanama oldu ne olur ne olmaz diye yapti. 1 parmakta aciklik varmis. Onlarin haricinde hareketlerinde suyunda oksijeninde skinti yok.1 gece kaldim eve geldim cok sukur. Insallah bidaha yasamam boyle birsey😫😫
archmom Ysemra 25. Haftamda erken dogum tehlikem vardı 2 doz o zaman yapıldı 1 doz da 32. Haftada yapılacak . 🙏🏻
Gizoos Mk3804 erken doğum riskinden dolayı yapıldı canım. Çok faydalı bir şey hiç bir zararı yok merak etme canım. Genelde zaten erken doğum riskinden dolayı yapıyor doktorlar
Mk3804 Gizoos benim bebegim 3 hafta geriden geliyormuş kuzum iki doz yaptilar 29 haftaligim ama 26 haftalık gorunuyo bebek