Gorkim aynen zaten panik atağı en önemli sebebi nefessiz kalmak ölüm korkusu bu ikisi tetikliyor olacaksa olsun napiyim dediğiniz an geçiyor ben corona da oldum sürekli kaygılarım yoğun geçirdim nefes açlığı çektim aksiyete başladı ve sonunda ÖLÜM HEP VARDI kaderin önüne geçmemem ecelim dolduysa hiç bisey yapamam mantığı oturunca nefes açlığımı gitti bazen kaygım tetiklesede kendime telkinde bulunuyorum ve rahatlıyorum.