Sevdabozdemirr banada hep gecici iki günlük ilaç verdiler ama ben fitil yakıyor diye hep yikayip cikardim durduramadim sonra enfeksiyon artti peynir seklinde ama avuç avuç gelmeye başladı en son altimda bi ıslaklık çiş yapmış gibi suyum geldi zannettim kostum acile hemen baktilar acilma yok enfeksiyonun çok kötü nasıl simdiye kadar tedavi edilmez deyip beni makasa aldi orda vajinayı acmak için bi alet taktı sonrada bişeyle yikadi ama su değildi sanırım ilaç gibi biseydi yikadiklari şey bide antibiyotik yazdi o günden sonra öyle enfeksiyonum olmadi tabi tamamen gecmedi ama agri sızı geçti yanma gecti şimdi yine gebeyim ve yine enfeksiyonum var 🤷🏻♀️ enfeksiyon diyip gecme ilerlerse anne ve bebek ölümlerine neden olabiliyor Allah korusun ben enfeksiyonum olduğu için sezeryan doğum yaptım tabi birde bebegim donmemisti😁