Sevdabozdemirr gebeyseniz eğer sıcak su torbası ya da fön tutmanızı önermem karnınıza, rahim kaslarını gevşetip doğuma neden olabilir. Ayaklarınızın altına koyabilirsiniz ama o da rahatlatacaktır, ılık bir duşta alabilirsiniz. Enfeksiyon varsa tedavi olup ilaç falan kullandınız mı bilmiyorum ama belki tekrar etmiştir belki başka bir sorun vardır acile gitmenizi öneririm ağlayacağınız kadar çoksa acınız