Fufu17 suan bebeğim doğmadı henüz kullanmadım ama evet bana da ince geldi ben babynest aldım bebeğime onda yatırırım diye düşünüyorum suan bir de reflü yatağı aldım düşüncem bu yönde ama alt kata geçince mutlaka yatak alacağım kiwi nin bu beşik için ürettiği yatağı mevcut kendi sitesinde ordan temin edeceğim artık