Esra004 benimde yigenim 50 gun falan erken dogdu. Prematüre. 1 kilo 400 grmdi tam. 1 ay hastanede kaldi. Eve geldiginde cok sasirmistim. Minicikti . Yasarmi acaba diye korkuyordum hep . Ama simdi masallah ateş parcası. Komsumuzunda bebegjnin solunum skntusi vardi 1 hafta yatirdilar. Cikardilar Yiyecek ekmegi varsa zaten hicbirsey olmaz Allahin izniyle. Içınizi ferah tutun hep dua edin. Allah yardimciniz olsun.