Benim ablamın bebişi erken doğdu hiç bir önlem alınamamıştı çünkü suyu iki gün boyunca gelmiş yavaş yavaş geldiği için anlaşılmamış en son iğne yaptılar ciğerler için ama birkaç saat sonra doğuma girdi 10 gün bebişimiz yoğun bakımda kaldı kırkı çıktığında yenidoğan takımları çok büyük geliyordu minnoşa
şimdi beş yaşında ve yaşıtlarıyla aynı gelişimi hatta zeka olarak konuşma becerisi motor becerileri mükemmel durumda Allah nazarlardan saklasın gerçi annesi öğretmen çok güzel ilgileniyor ama kısacası maşallahı var
hiç moralini bozma sütün kesilmesin güçlü ol bebişim süt getir her gün 🥰 güçlensin hemen iyi olsun annesi Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun evladın inşallah 🥰 doğum yaptın biraz dinlen güç toparla bebişimiz odasını eşyalarını hazırla bu arada eksikleri varsa onları al böyle vakit geçir ❤️