damlali merhaba canım bende 26.haftaya yeni girdim bu hafta gittiğimde banada 34 dedi rahim ağzı uzunluğuna ve yürüyüşlere başlamam gerektiğini bu sebepten dolayı da daha da düşmesin diye haftada 1 pruluton iğne verdi onu kullanmaya başladım.Aynı şeyi 1 buçuk ay öncede yaşamıştım bi anda 34 e düşüp iğneden sonrada 38 olmuştu.ve doktor bana bu zamanlarda 38 40 civarı çıkması gerektiğini söyledi.Bazılarımızın maalesef ki rahim yapısından daha kolay kısalıp uzayabildiğini söylemişti ben nedenini sorunca