damlali 21.hftada 38mm idi 25.haftam35mm çıktı normal dedi doktorum oynama olablr dedi ama düşmüş gibi geldi neden
iremakar35 damlali 18. Haftadayım bugün ölçtürdüm 29 mm çıktı progestan başladık, sizinki baya iyi yanii
archmom damlali canım 25. Haftamda 38 mm di çok normal demişti doktor 🙏🏻 Seninkide çok farklı değil . Gün yaklastıkça asagı düşüyor . 25mm olana kadar sıkıntı yok canım 🙏🏻
Zeynep0606 damlali 35 cok iyi uzunluk olarak olcumden olcume degisir onemli olan 20 lerin altina dusmemek
ebrarecem damlali kızımda 35 haftada rahim ağzı uzunluğuna bakıp azaldığı için çatı muayenesi yapmıştı 15 gün sonra doğurursun demişti. Normal yani yinede doktora gittiğinzde sorarsınız. Ters bir durum söyle söylerdi doktorunuz dikkat edin uyarırdı.
glshhh Olması gereken uzunluk 40 mm.Benimki 30 çıkınca progestana başladım.Bir buçuk hafta sonra gittiğimde 34 mm olmuştu.
damlali glshhh Vajinalmi baktılar karındanmı canın benim karındanm38di simdi 35 çıktım doktor normal dedi
Mystery_ Benim gittigim doktor 23. Haftadan sonra rahim ağzı uzunluğuna karından bakılmıyor bebek buyudugu için görünmüyor dedi. Istersen vajinal bakabilirim ama bence gerek Yok dedi kafami karıştırdı. Sizlerin karından mi bakılıyor vajinal mi?
Fatimaa2 Mystery_ 13 haftamda vajinadan baktı amma 17 de karından yani duruma göre değişiyor. Dr öneriyorsa korkmayın bence vajinadan baktırmakta bir sorun yok
damlali D-uysal benimde40tı sonra 38 oldu şimdi 35 olmuş biraz korktum hani gitgide düşüyormu diye inşallah sabitlenir
Zeynep0606 damlali cnm korkma progestan kullaniyormusun kullanmiyorsan al eczaneden geceleri vajinal olsrak at senin haftalarinda benim 31 di prigestan ile 34 e cikti son gittigimde 33 du