Linabebek5 cuma günü nst de baya bi sancım çıktı ama ben anlamadım pek az bi sancı hissettim 1 cm açıklığım vardı.Istersen doğumhanede takip edelim dedi ama ben istemedim.Şuanda evde arada kasılmalarım ve sancım oluyo çok sıklaşınca gel dedi bekliyoruz şuanlık😊Bol bol merdivem inip çıkıyorum yürüyüs squat yapıyorum bakalım hayırlı ile gelsin bebisler🙏😊