Znrr valla ben çileği o kadar seviyorum ki, yemeyi hç bırakmadım. Bir ara hiç bir yerde yoktu, sezonu geçmişti, bir pastanede pastanın üstünde gördüm gidip yapıştım yakalarına, bana da getirtin diye😂 bir süre ordan geçindim. Şimdi her yerde var çok şükür. Çileksiz muzsuz yaşayamam🙈