Znrr canım 15.haftam bitecek ayda 2 sefer falan alıp yiyiyorum meyve de çeşit olsun diye ama sadece 1 kere ciddi anlamda gerçek tatlısına denk geldim diğerleri ne kadar pahalı da ucuza alsan tat olmuyor maalesef yaz meyvesi sonucta ama canın istiyorsa al ye. Gecen gün aldım 2 günde bozulmaya dönmüş atılmasın diye oturdum 1 kılo yedim 😆