Birkul benimde genital bolgedeydi kadin doguma bi kontrol amai gittigimde gostermistim bi antibiyotjkl8 ktem yazmisti onu kullandigumdan beri 1 kez cikti sadece ama tabi orda bi apse var o alinsa dahi yine tekrarliyomus apse dedigimde ufacik.bi sivilxe belli olmuyo banada jilet ve makimadan olmus demisti lazer ya da agda diyo ama lazere hamile kalinca gidemedim agdayida ben yapamiyorjm su hamisl8gim bitince gidebilirsem lazere gitmeyi planliyorum oda heralde anca 1 sene sonra falan 😀