Elifkylc öncelikle söyleyeceklerim yanlış anlaşılmasın tabiki herşey önce Allahtan.ben hep önce ondan istedim ama bende kendimce üstüme düşeni yaptım.öncelikle bu platformdan son ay biraz uzak kaldım,açtığımda da bebek isteyenler kısmına girmedim.ikincisi yumurtlama civarı kuru incir yedim.prowomen kullandım yumurtlamaya kadar.ovülasyon yaptım ve hamilelerin duası kabul olurmuş derler ,bir arkadaşım doğuma girdiğinde bana dua etmiş.bunların hepsinin olduğu ay hamile kaldım🤲🏻🥳🥰Rabbim sizinde gönül muradınızı versin.1 kaybım var benimde .herşeyin zamanı var.çoktandır istiyorduk bizde nasip oldu.darısı kucağımıza almaya🤲🏻💜