Buketkucuk Gkcgkc benim sadece aşağı doğru tekmelediğinde ya da idrarım varken oluyor bende 33 haftalığım doğum zamanı yaklaştıkça normal sanıyorum ki böyle şeyler
H-M Bende 27 haftalığım benimde aynı idrar varmıl hissi oluyor bazen geçiyor.wcye gidiyorum çok az oluyo sıkıldım artık çok zor durum 🙄
mavis24 Jelibon54 bende aynı haftadayım resmen vajinada tekmeleri pazartesi gidicem bakalım ne diyecek çok canım yanıyo aşagıya baskı olunca
Jelibon54 mavis24 aynen acıtıyor valla bazen de gıdıklanıyor o vurdukça çok çabuk tuvaletim geliyor sürekli lavabodayim bıktım artık gece her dakika uyanıyorum resmen
kalben_duam Gkcgkc olmazmı taşıyamıyorum. Kalkınca bi zaman toparlayamıyorum sonradan normale dönüyorum
SofiB Gkcgkc evet bende de aynı durum var bazen canım çok acıyor gözümden yaş gelecek kadar 2. gebeliğim buarada 34+2 haftalığz