black8 doktorun dediği bebek gelişimini tamamladı artık anne karnında sancıyı bekliyo ekstra anne karnında kalması bişey katsa zaten suni demem dedi sezeryan yaparım her türlü doğucak dedi. İnşallah sizde sağ salim evladınızı kucağınıza alırsınız önemli olan bu.