black8 Doktor kilosu fazla, daha 20 günü var 4 kiloyu geçer bu bebek normal doğum zor görünüyor böyle giderse dedi, ne düşünmeliyim sizce bu durumda?
semdem1 black8 kilo ve boy oranı tamamen tahmini kuzenime 4300 dediler 3800 doğdu benim oğlum 3300 görünüyordu 2800 doğdu 😬😂 Çok takma ama illaki normal de doğsun deme 🥰
Mlkrfk black8 bebeğin ve senin için en sağlıklı olan hangisi ise onu tercih et. Ben hiçbir zaman normal doğum diye diretmedik hatta Sezeryan acısız ağrısız olacağı için daha çok cezbediyor beni evet sonrası biraz sıkıntı ama o yaşayacağım doğum sancısı beni daha çok ürkütüyor. Sezeryan veya normal ikisi de senin anneliğinden ödün verem bir durum değil. Çevrene kulağnı tıka. Bana herkese aman normal olsun deyip duruyor. Tek cevabım hangisi bebeğim için sağlıklı ise onu tercih edeceğim diyorum. Anneliğim veya annelik derecem asla değişmeyecek sonuç olarak 😇😇🙏
black8 Mlkrfk beni de sezaryen doğum daha çok çekiyor açıkçası, aynı dediğiniz gibi çünkü normal doğum sancısı ve yaşayacaklarım beni daha çok ürkütüyor.Hayırlısı olsun bakalım, teşekkür ediyorum yorumunuz için
Elacagl black8 evet geçen hafta Aynısını bende yaşadım 37 hafta 3600 dedi bakalım Pazartesi belli olcak Doğum şekli 🥺
black8 Elacagl benim de cuma günü belli olacak son durumum. Sağlık açısından bebeğin sağlığı kötü değilse önemli değil normal ya da sezaryen olması da kilosu fazla deyince kötü bir şey gibi sanki 😔
GKBR2 black8 aynısını ben yaşadım 38de 3500dü normal istiyosan eğer gel doğumunu başlatalım dedi yok dersen benlik sorun yok sezeryan olabilirsin dedi. Kilo almaya müsait bir bebek ne zaman gelceğini bilemezsin dedi. Bende normal doğum istediğim için suni sancıyla doğum yaptım ve dediği gibi 3500 doğdu. İyikide beklememişim açıkcası
black8 GKBR2 benim de cuma günü belli olacak son durumum bakalım. Sağlık açısından bebeğin sağlığı kötü değilse önemli değil normal ya da sezaryen olması da kilosu fazla deyince kötü bir şey gibi sanki 😔 geçmiş olsun size, çok şükür sağlıkla almışsınız kucağınıza
momof3 black8 o haftada kızım da o kilodaydı 39+3 te 3960 gram olarak normal doğumla dünyaya geldi çokta belli olmuyor ne kadar doğacakları 🙂
black8 Gokcelii 5. Aya kadar yalnızca 1,5 kilo aldım aslında, toplamda da 11 kilo almışım 37. Haftaya kadar.Özel bir şey yapmadım ama bebek iyi beslenmiş nasıl olduysa
Mlkrfk black8 rica ederim 😇 yeter ki sağlıkla hayırla kavuşalım bende 29 haftalığım kilomuz 1370 gr boyu 40 cm doktor gayet iyi gelişimi dedi. Kayınvalidem de tutturdu zayıf zayıf diye. Ona bozuldum ama önemli olan doktorun ne dediği. O yüzden takmıyorum da açıkçası
GKBR2 black8 doktorun dediği bebek gelişimini tamamladı artık anne karnında sancıyı bekliyo ekstra anne karnında kalması bişey katsa zaten suni demem dedi sezeryan yaparım her türlü doğucak dedi. İnşallah sizde sağ salim evladınızı kucağınıza alırsınız önemli olan bu.
Chaala89 black8 bugün kontrolümüz vardı. 2700 kilosu 33+6 dayiz. Doktorumuz İki hafta önde iri bebek dedi. Normal görünüyor şimdilik dedi ama çok iri olursa normal doğuramayabilirsin dedi. hayırlısı nasıl ise öyle gelsinler 🙏
black8 Chaala89 aminn inşallah, sağlıkları iyiyse sorun yok, kilo yönünden hastalık olmasın da normal doğum sezaryen doğum önemli değil benim için de
Nesnefes Geçen hafta 37. Haftamdı, doktor bana da 3.600 dedi 🤦♀️ İlk çocuğum da kilolu doğdu sanırım bu da öyle olacak ☺️ Sağlıkla gelsin de tombik bebek çok tatlı oluyo ❤️
Tugba1421 black8 benimde 35+1de 3 kg dı.pazartesi günü kontrolümüz var suanlik normal doğum görünüyor kiloyla ilgili bi problem olursa tehlikeye atmam büyük ihtimalle pazartesi 37+3 olacağız bakalım ne kadar olduğuna bağlı olacak 3500 geçmiş olabilir diye düşünüyorum