Kızlar çok taktir ettiğim bir doktor var, izmir dokuz eylül de çocuk cerrahisinde bir doktor bayan söyledi. Kesinlikle yeni doğan bebeğine hangi ıslak mendil olursa olsun kullanma, bebek pamuk mendilleri kullanman bebeğin için daha iyi dedi. Yeni yeni her bebekte alerjik durumlar çıkmaya başladı eskiden bu kadar yaygın olmadığını alerjik durumların son zamanlarda çok arttığını söyledi. Bana mantıklı geldi yinede paylaşmak istedim. Çok güvenilir markalar var evet ama en iyisi pamuk mendilleri duru su ile kullanmAk olduğunu söyledi