Hiko91 size önerim başka bir doktordan daha bilgi alın doktormuş gibi yorumda bulunanlara da asla bakmayın.3 hafta karında 2 hafta bacaklarında gerilik var bebeğimin özeldeki doktorum suyunra ve bebek hareketlerinde sorun olmadığı müddetçe sorun yok dedi.çapaya kadar gittim doktorumun dediğinin haricinde tek söylenen bağırsaklarında hafif parlaklık.oradakilerde suyunda ve bebek hareketlerinde bir sorun yok yakından takip edeceğiz dediler doğumuma bir ay var yok yani.doktordan doktora değişiyor bu durum.benim damarımda daralma var bebek beslenmiyor çok 36.haftadayım 2 kg son ay sadece 460 gr falan almış.doktoruma göre sorun yok mesela en aşağı 2500 bekliyorum bu da bizim için yeterli diyor.sıkmayın canınızı inşallah sorunsuz bir şekilde alırız kucaklarımıza Allahın izni ile 🙏