Merhaba arkadaşlar,
37+1 deyim ayrıntılı ultrasona gittim suyum,kan akımım,bebek hareketleri normal diyor ancak bebişte 4 haftalık gelişme geriliği var,çok küçük kilosu da 2300 gr acilen almak lazım sezaryenle dedi.Bana çok saçma geldi herşey normalse bebeğin büyemesini beklemiyoruz.Aynı durumda olan var mı?