Mom053 MinikMicizem sanki minik minik cansız kıpırtılar oluyor gibi ama tam anlayamadım bebekten mi geliyor. Bence bebek ama çok az hissediyorum
naz_tugce Seymaacih canım benim sağol 🥰 ama inanılmaz şiş hissediyorum kendimi sadece karnım var ama erken çıkmaya başladı baya
mavipinokyo 17 haftaliğim ilk aylar cok midem bulandiği için 5 kilo vermiştim şimdi yavaştan almaya başladim ama hala hamile kaldiğim kiloya gelemedim inşallah boyle devam eder.. son aylarda çok aliniyormuş cunku 😊
Seymaacih naz_tugce ikiz olduğu için normaldir herhalde minnoşlar büyüyor tabi artık biz buradayız diyorlar 🌺🌺😀😍
Oglumveben34 Mom053 ben yürüyorum mecburen tansiyon problemim var düşsün diye. O etkiliyor muhtemelen kiloyu
Busra228 Gamzeasaf21 evet ya bende anlamadım hamilelikte normal kilo almak ama tabi sağlıklı beslenmek lazım bende genelde çok sağlıklı besleniyorum ama normal halimden daha fazla yiyorum ☺️ O yüzden takmayalım doğumdan hepsi gidecek inanıyorum çevremdeki bütün arkadaşlarım öyle oldular