Seymaacih Sedaaaq her ay bir kilo almak normal diyorlar ama bilemedim tabi genler çok etkili hamilelikte 😀 ben daha hiç almadım
Oglumveben34 Sedaaaq Sedaaaq 21 haftalığım hamile kaldığım kilodayım aksine kilo veriyorum doktor nasıl beceriyorsun bunu diyo 🤣🤣 günde 5 bin adım atıyorum en az
Sedaaaq Ya ben suan 16. Haftadan gidiyorum 14. Haftaya kadar gram gram aldm aaa diyordum hic almadm falan simdi costuk😀😀😀
Mom053 Oglumveben34 ben de 17 haftalığım hiç Kilo almadım çok fazla yemiyorum çok rahat bi hamilelik geçiriyorum çok şükür hiç midem bulanmadı tiksinmedim ama yine de çok yemiyorum bide öğretmenim çalışıyorum sürekli hareket halindeyim 57 kiloda hamile kaldım hala 57 kiloyum çok yemek yersem bazen 58 e çıkıyorum o kadar.
Oglumveben34 Mom053 ben yürüyorum mecburen tansiyon problemim var düşsün diye. O etkiliyor muhtemelen kiloyu
Busra228 Sedaaaq ben şimdiden 10 kilo aldım 😂 görenler hiç almamışsın karnın bike yok desede tartı hiç öyle göstermiyor maşallah çok yiyorum hiç bulantı da yaşamadım😂 doğuma kadar 30 kilo alırım ama sağlıklı olsunlarda bebişlerimiz kilolar verilir 😍
Gamzeasaf21 Busra228 neden böyle oluyor anlamadım bende 17 haftalık hamileyim 5 kilo aldım ama yine de aynıyım hatta yüzüm falan da gitti kim görse zayıfladın baya diyor halbuki kilo aldım
Busra228 Gamzeasaf21 evet ya bende anlamadım hamilelikte normal kilo almak ama tabi sağlıklı beslenmek lazım bende genelde çok sağlıklı besleniyorum ama normal halimden daha fazla yiyorum ☺️ O yüzden takmayalım doğumdan hepsi gidecek inanıyorum çevremdeki bütün arkadaşlarım öyle oldular
naz_tugce Bende 16+3 haftalık hamileyim 54 el hamile kaldım suan 59 oldum çok şaşkının 14. Haftaya kadar bir şey yoktu geçen bir tartıldım ben şok 😳 ikiz bebeklere hamileyim acaba o yüzden mi diyorum ama yine çok geliyor bana