UralAybars0921 Hayal-123 bir de sıcak ortam olmasın, hamama saunaya kaplıcaya gitme, ağırlık üç dört ay kaldırma, yemene içmene dikkat et doğal olsun, uyku düzenine dikkat et, dar iş çamaşırı ve kıyafet giyme, ayakta çok kalmamaya dikkat et gibi öğütlerde bulundu.
Sureyya1 Berraeray1 masil farkettiler doktorlar varikosel oldugunu bilgi verirmisiniz esimde spermiyogram verdi ama fiziksel olarak doktor hic bakmamis
Berraeray1 Sureyya1 ultrason da baksın doktorunu söyle ya da tek doktorla kalmayın başka doktora da gidin biz 3 tane doktora gittik
Kestanesekeri Hayal-123 kullandık canım değerler iki katına çıktı ama sorunu çözmeye yetmedi ameliyatla 3 ayda düzeldi çok şükür
Sureyya1 Berraeray1 spermiyogram sonucuna normal dedi uc doktorda ama fiziksel muayne hic yapmadilar simdi esime bide fiziksel muayne mi yaptir diyeyim verikosel olsaydi testin sonucunda belli olmazmiydi ki bide esim kirilir oyle bisey dersem yaptirdim bisey yokmus iste der
Berraeray1 Sureyya1 bizim gittiğimiz doktor ileri hareketi %5 di doktor sorun yok diyip hep gönderdi en son gittiğimiz doktor en az ileri hareket %20 ve üstü olması lazım diyip hemen varikosel muayenesi yaptı ve hemen ameliyat dedi önce şunu sorayım sperm ileri hareketiniz % kaç? O çok önemli birde eşinize mutlaka söyleyin elle ve ultrasonla muayene olsun eğer çocuk sahibi olmak istiyorsa her yoldan geçecek kuzum sen söyle alınır küserse de çocuk istemiyorsan gitme diyip damarına basarsın 😂
Berraeray1 Sureyya1 normal halini soruyorum canım aşılama falan mı yaptırıyorsunuz da yada yaptırdınız da yıkadılar
Berraeray1 minikturta Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde eşim dün ameliyat oldu damarları baya genişlemiş doktor öyle söyledi
Sureyya1 Berraeray1 yok asilama olmadi doktor spermiyogram isteyince hem normal sonucu vermisler hem yikanmis haline sonuc kagidinda oyle yaziyor
vuslatim34 Berraeray1 canım nasıl geçti ameliyat tek taraflı mıydı. İleri hateketiniz kaçtı. Kaç senedir deniyorsunuz. Benim eşimde olacak .
Berraeray1 vuslatim34 başarılı geçti kuzum çok şükür 35 dakika sürdü eşin tereddüt ediyorsa hiç tereddüt edilecek bir şey değil 15 aydır uğraşıyoruz olmadı ileri hareketimiz %5 di başka hastane de de %0 çıktı hemen ameliyata aldılar dün oldu bugün çıktık hatta eşim araba bile sürdü bir kaç gün sonra başka şehire gidicez hiç sıkıntısı yok
vuslatim34 Berraeray1 oo maşallah çok iyii. İnşallah fayda saglar. Nerde ne kadara yaptırdınız ameliyatı
Berraeray1 Sureyya1 canım ben yıkama işlemini aşılama da yapıyorlar diye biliyorum öyleyse değerleri gayet güzel Allahım hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🤲🏼
Berraeray1 vuslatim34 inşallah canım ordu da yaptırdık medikal hastanesinde eşim askeri personel olduğu iÇin indirim sağlandı 1600 TL verdik doktor fayda göreceğimizi söyledi inşallah öyle de olur 🤲🏼