Gulsumm32 Berraeray1 evet canım biz öğrendik hemen ameliyat oldu eşim 3 ay ilaç kullandı işte ben 3 ay sonra hamile kaldım yani ameliyat olmazsa ilaç felan fayda etmiyor
Berraeray1 Gulsumm32 aynen canım perşembe doktor ameliyat derse hemen ameliyat olacak oda ama ben 3 aylık klomen tedavisine başladım 2. Aydayım bu ayda daha 2 gündür içiyorum ameliyat olursa benim klomen işi durur o zaman değil mi
Berraeray1 ATC oda olabilir canım Adıyla büyüsün inşallah benim eşim ameliyat olma taraftarı şu an bakalım Allah büyük
Berraeray1 Gulsumm32 doktor zaten söyler bana bırakıyoruz diye cumartesi muayenem var ona göre bir şey söyler
Gulsumm32 Berraeray1 aynen söyler bana önce aşılama demişti esimde sorun çıkınca önce o tedavi olsun dedim ameliyat oldu işte sonra aşılamaya gerek kalmadı hamile kaldım çok şükür 6 yil sonra oldu
Berraeray1 Gulsumm32 benim başımdan aşılama geçti tutmadı sonra yeni bir doktorla tanıştım işte oda aşılamadan önce klomen tedavisi yapılmalı dedi ama bir kere olmuştu aşılama sonra eşimin değerlerini gördü bu ay doktorla görüşmenizi tavsiye ederim dedi kendi yönlendirdi
Gulsumm32 Berraeray1 anladım canım eşin ameliyat olsun inşallah tekrar aşılamaya felan gerek kalmaz ameliyati zor değil 45 dk felan sürdü ameliyattan sonra zaten 2 3 güne toparlar kendini eşin
Berraeray1 Gulsumm32 inşallah canım çok sağol perşembe günü doktorla görüştükten sonra buraya yazarım tekrar 🌹
Kimkibu Berraeray1 eşim ameliyat oldu değerleri sizinkine cok yakındı.. ilk 6 ay zaten değerlerin cok normale gelmesini beklemiyor doktorlar yaklasık 8 ay kadar sonra tam normal değerlere ulaşmıştı doktor artık hamilelik olur demişti ama bizim baska seylerdr çıktı mecbur tüp bebek yaptık ama şuab eşimde hic bir sorun kalmadı 1.5 yıl oldu ameliyat olalı
Berraeray1 Kimkibu yaa maşallah bir de ameliyatı yapan doktor çok önemli diyorlar spermin ana damarına zarar verirse sayılar 0 a inermiş
Kimkibu Berraeray1 bizim doktorumuz işinin gercekten çok ehliydi çokte memnunduk doktorumuzdan.. hastaneden cıktıgı gün aksamı yürüyüşe çıktık düşünün eşim ameliyat oldugunu bile anlamamıştı..
Berraeray1 Kimkibu yaa ne güzel bizim bu doktorda çok espirili ve çok iyi başka bir doktor tavsiyesi ile ona gitmişti ilk görüşmemiz olmuştu ama memnun kaldık şimdi perşembeyi bekliyoruz😂
Hayal-123 UralAybars0921 merhaba canım bizde olduk üç ay bitti acaba size herhangi bir ilaç verdi mi doktor
UralAybars0921 Hayal-123 geçmiş olsun tatlım, antibiyotik verdi sadece. Doktor değerlere göre farklı ilaçlar da verebiliyormuş
UralAybars0921 Hayal-123 bir de sıcak ortam olmasın, hamama saunaya kaplıcaya gitme, ağırlık üç dört ay kaldırma, yemene içmene dikkat et doğal olsun, uyku düzenine dikkat et, dar iş çamaşırı ve kıyafet giyme, ayakta çok kalmamaya dikkat et gibi öğütlerde bulundu.