nslhnblblky valla bende hissediyorum ama ben doktoruma söyledim hiç öyle gülmedi olabilir hissedebiliirsin dedi bana daha önce kistimi hissedip oynamıştım kendisiyle 😂😂 tövbe yarabbim şimdi de pıt pıt kalp atışı gibi bişey hissediyorum hatta batma gibi bişey olunca hareket ettiğini de hissediyorum ama genelde yatınca ayaktayken veya otururken değil