Kızlar bazı günler bebiş göbeğimin sol alt kısmından böyle kalp atışı gibi bir 5-10 dk aralığında pıt pıt durmadan vuruyor. Anlamlandıramadım ne olduğunu. Tedirgin olduğumdan değil sadece bu nr hareketi acaba onu meral ediyorum😀 Ayakları orada değil yukarıda zaten. Elleri olsa hep tek yönden vuruyor öyle güçlü de değil. Hıçkırık hissedilir diyorlar ama ben onu ayırt edemiyorum hıçkırık nasıl olur bu şekilde mi. Yaşayan ve bilgisi olan -hurafeler dışında- paylaşırsa sevinirim 😀