zeytinkiz amin hepimize inşallah, ben her şey olacağına varır mantığıyla yaklaştım her zaman o sebeble içim rahattı 0 stresle hamileliğim bitmek üzere, ne çevre etkenlerden dolayı ne de bebeğimle ilgili hiç sinir stres yaşamadım bin şükür 🙏 allah herkese benim gibi hamilelik geçirmeyi nasip etsin, bazen hamile olduğumu bile unutuyorum o derece rahatım 😂