2kezanne1 Susamtanem2 aynen oyle baya pahali genel olarak biz yabancilar gitmeyiz yoksa cok kişi ozele gidiyor burdada
2kezanne1 Susamtanem2 inanin bende bilmiyorum 🤷♀️ rahatsiz edici biraz aslinda 9 ay boyunca olmasi ama hic sormadim neden kontrol ettiklerini
Deletedmom_5 GFOKYHN genelde havalimanında yakalanıyorlar galiba xray kapılardan geçerken görüldü o kadar bilemedim😁