GFOKYHN inanın ben buradaki insanlari anlamıyorum çatı muayenesi o kadar abartıliyor ki ona dayanamayan insanlar normal doğum nasıl yapıyor bilmiyorum düşük yaptım afedersiniz özel bolgeme demir bile takip baktılar sonra hamile kaldım normal doğum yaprim kızım 3 yaşında hala bende yaşıyorum hiç korkmayın kendinizi kasarsaniz azıcık ağrısı olabilir o da normal rahat olun 2 dk ilk bişey diye düşünün eşinizle nasıl birlikte oldunuz ilk gece genelde zordur çünkü bizde tabudur ilk gece kakadir pistir korkutuluyoruz demek istediğim rahat olun yazılanları düşünmeyin isterseniz dk tutun 2 dk geçmez