kahve-cekirdegim Güzel anneler sleepy 210adet 2 numara 100tl şuan trendyolda 20 TL indirim kuponum var 80 TL ye bir paket almak mantıklı olur mu sizce yenidoğan için erken ama bir paket indirimliyken almayı düşündüm 🌸
Dbe24 kahve-cekirdegim Aynı şekilde ben aldım 1 kaç ay önceden duruyor paketli şekilde 210 tane 100 tlye hazır indirimdeyken alın bence zaten 42 şer adet şeklinde 5 paket gönderiyorlar
seday93 kahve-cekirdegim benim yenidoğan bebeğim 2810 doğdu ve 2 numara sleepy kullanıyorum canım 1 gerçekten çok küçüktü :) 10 günlük daha hiç bir taşma vs olmadı tam oluyor
DlgluSeyda kahve-cekirdegim aynı şekilde indirimdeyken 1 numarasını almıştım 210 adet ve 1.5 ay bile olmadan bitti 🙄
kahve-cekirdegim Dbe24 çok erken daha 4 aylığız ama bir paket indirimdeyken alayım dedim erken olsa bişey olmaz zaten lazım olacak iyi olur galiba 😊
kahve-cekirdegim Seyma2861 evet bende öyle okumuştum o yüzden bir paket indirimli 2 numara almayı düşündüm genel olarak beğeniyorlar 😊
Sehera1 Seyma2861 prime 1beden yenidoğan aldık bir de sleepy 4 beden karşılaştırdım aralarında boy olarak 2 parmak kadar fark anca var
kahve-cekirdegim plakayerli evet herkes küçük olduğunu söylüyor diğer bezlere göre yenidoğan 2 numara oluyormuş😊
DlgluSeyda kahve-cekirdegim bebek kilolu dogmazsa gayet rahat oluyo 3020 doğdu bebeğim 1 ay baya rahat kullandım hatta büyük bile oluyodu ilk hafta. son günlerde bitmeye yakın küçük gelmişti biraz ama kullanlmycak gibi değildi bitene kadar hepsini kullandım
cileklidondurma kahve-cekirdegim Görümcemin 2900gr doğdu bebeği bana 1 no al demişti zaten çabuk biticek kilo alıncada 2 noya geçersin demişti ben hepsiburadadan almıştım sizin gibi indirimliyken 210 adet zaten 40ı çıkana kadar anca yetiyor dedi bence alın uygunken dursun
Dbe24 kahve-cekirdegim 1 numarası 40 lısı 33 tl diye görmüştüm a101de başka yerlerde nasıldır bilmiyorum ama 2 numara hiç görmedim a101de
kahve-cekirdegim DlgluSeyda doğmadan önce hiç almışmıydınız peki doğunca mı almak mantıklı yani her bebek aynı olmuyormuş stok yapmak o yüzden mantıklı gelmedi ama bir yandan da imkan oldukça önceden almak rahatlatır insanı 😊
Aycacaca DlgluSeyda 1 numara kullandınız dimi, bende 1 numara aldım da yorumları okuyunca kararsız kaldım bi an
Ozlem23 kahve-cekirdegim alın bence hiç kullanmazsanız yetimhanelere verirsiniz annesiz babasız bebekler için kullanırlar
kahve-cekirdegim Ozlem23 evet aldım nasip kimeyse artık güzel fikir verdiniz🤲🏻 ihtiyacı olan olur illaki 🌸
kahve-cekirdegim Evinongann baya uyguna geldi o zaman 80tl ye aldım bir paket 😊 ama marketlerde ne kadardır hiç bilmiyorum
_Mother_ kahve-cekirdegim canım ben 2 numara aldım küçük oluyor bence yeni doğan alma tabi yinede sen bilirsin bende aynı şekilde trendyol dan aldım indirim kuponum vardı
kahve-cekirdegim _Mother_ evet bende postlarda okumuştum herkes 2 numara alın yenidoğan için küçük oluyor 2 tam oluyor yazmışlardı öyle yaptım😊 siz kaça aldınız kuponla