Eslem1 normalde Ramazan hem ruhen hem bedenen bana çok iyi gelen bir süreç özellikle Ramazan’dan sonra aynı şekilde aralıklı oruç şeklinde beslenmeme devam ederdim ama bu sene 5.5 aylık gibi olacağım bebeğimin gelişimini düşünmek zorundayım fiziksel olarak da normalde açlığa dayanırdım ama şimdi azıcık geç kalkayım elim ayağım titriyor sonrasında Allah nasip ederse tutarım diye düşünüyorum