melek1608 benim ikiside örüyor sağolsun çocuk yazın doğacak dünya patik yelek hırka var 🤣🤣 ama çok kıyafet alma yeni doğduğunda deyip duruyorlar. 2 hastane çıkışı aldım, 0 3 ay içinde 2 kısa kol zıbın 2de ayaklı pijama. Bu çocuk hiç mi kusmayacak terlemeyecek. Eşimde tamm de geç biz alırız diyo 😂