Haticeozensen Şimdi anlamadım ben ilk 3 ay tatlıdan tiksindim limon kesip kesip yedim 3 aydan sonra da hayatımda yemediğim kadar tatlı yiyorum benim neyim olucak 😄
Sultan94 Pemberuyalar kızımda hiç ekşi yiyemedim hep tatlı şimdi de öyle 🤗 ben normalde de sevmem eksiyi ondan olabilir
azrin Pemberuyalar yok kuzum ya bunlar hep hurafe ahhaah şans her zaman %50 değiştiren bir şey olmuyor
balbocegimm Pemberuyalar kizlarimda deligibi tatlı yedim şimdi canım ekşi seyler istiyor ama cinsiyet belli değil
Nisakrmn3 Pemberuyalar iki kızımda da hep ekşi aşerdim turşu yemekten turşu suyu içmekten bi hal olmuştum, şimdi oğlum olacak ve inanın ekşi bir şey göresim yok hep tatlı canım istiyor 😂
Mertimm Pemberuyalar Bende tuttu vallahi ama herkesin bir olmaya bilir tabi.. ☺️ İlk hamileliğimde deli gibi peynir ve limon yiyordum kız oldu şimdi pasta çikolata bunlardan şaşmıyorum oğlum olacak Allahın izniyle☺️❤️