Ceydat Pemberuyalar hamile kalmadan önce tatlı krizlerine girer her saat başı çikolata yerdim. Turşu ekşi şeyler hiç yemez ve sevmezdim. Hamileliğimin 6.ayın kadar ağzıma tatlı sürmedim ve turşu limon ekşi ne varsa canım deliler gibi istiyordu beni tanıyanlar iş arkadaşlarım falan şok la bana bakarlardı. Ve kızım olucak🌺😍
ebrarecem kıza hamileyim yine aynı soru canın ekşi çekiyor mu diyorlar yine hayır diyorum. Canım hep tatlı çekiyor 😇
Nesliii06 Pemberuyalar benim ikiz gebelik tatlıdan çok tiksindim kesin ikisi kız dedim ama dün öğrendim biri erkek biri kızmış🥰
Pemberuyam_ Pemberuyalar O zaman benim kız ata binip gelecek😅 başından beri şerbetli tatlı canım istiyor yiyorum. Ki nirmalde düşkün değildim tatlı şeylere. Şimdi ise full tatlı şeyler canım istiyor 33+3 olduk hala aynı
Jelibon54 Pemberuyalar aşerdiğim şey ekşiydi evet ama tatlıdan da ekşiden de vazgeçmedim hep yedim kızım olacak nasipse 🥰
Nazlcnnn68 Pemberuyalar ben hayatta tatl yemezdi m 1 dilim baklavayı zor yerdim simdi sürekli tatlı yiyorum haddinden fazla oğlu m olacak :)
baby_mama Çoğu kişide tam tersi olduğunu gördüm, ben dahil. Tatlı çok seven bir insan olarak ağzıma sürmedim hep ekşi yedim, erkek 🤭
Eski9 Pemberuyalar valla 24 haftalık olduk kız bebeğim ama hep tatlı istiyor cnm insan neye duskunse onu mu arıyor acaba bilemiyorum hep tatlı şeyler yemek istiyorum birde kuru seyyler tost sandviç fast food obur olacak minnosum
3MelekAnnesi3 Pemberuyalar oğlumda tatlı sevmeme ragmen az miktarda yemeye baslamıstım ama tabi ekside yiyordum bununla alakası olcagını hiç sanmıyorum
[silindi] Pemberuyalar Kesinlikle yok. Kızım var oğlum olacak inşAllah ekşiyi aşırı seven biriyim doğal olarak hep ekşi yiyecekler tüketiyorum. Hem mide bulantısına falan iyi geliyor.