Ozgeyk07_ Aycanmbenim ah teşekkür ederim geçti çok şükür o gece gitmek zorunda kalmadım yarın doktor kontrolüne gideceğim ☺️
Ozgeyk07_ Mollier çok teşekkür ederim biraz yemek yedikten sonda o gece geçti yarın kontrolüm var inşallah herşey yolundadır