Merhaba çok geçmiş olsun benim de yoğun bel agrılarım vardı.Rahimde kanama alanı mevcuttu.Doktor istirahat verdi.Progestan kullandım.İki hafta sonra gittiğimde kanama kaybolmustu.Hala ara ara agrım oluyor.Siz doktora görünün tabi.Ama olumsuz da düşünmeyin.Risk olmadığı halde bel agrısı yaşayan çok fazla gebe var.