busra1361 Evet sezaryen oldu Bebek transvers duruyordu. Plasenta yaşlanana kadar bekledik ne yazık ki dönmedi. Ameliyatta anlaşıldı ki rahmin şeklinden kaynaklanıyormuş. İlgisi, bilgisi, cerrahlığı çok iyi bir doktordur. Ayrıca hastanenin acil müdahale doktorudur. Tek sorun sıra onu da çekiyoruz😊