35 haftalık olduk cok şükür sadece ozel bolgemde kıl var onuda hamilelikten sonra jiletle almaya başladım şimdide kuagore gidicem 2 seneden sonra kaş bıyık alıcam 🤣 özel bolgeyi yaptırıcam ama eczanede krem satılıyor eger o bizim icin uygunsa yaptırırım yoksa dayanamam jilete devam lazerde ztn bebek 6 aylık olana kadar yapmıyorlar